Regulamin

W trosce o Państwa koty i o to, aby ich pobyt był spokojny , bezstresowy i udany prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem:
- Hotel zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
- Przed pozostawieniem zwierzęcia w hotelu właściciel udziela
prawdziwych informacji, dotyczących pozostawianego zwierzęcia. - Do hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie, odrobaczenie). Przyjmujemy tylko Kotki wysterylizowane i wykastrowane
- Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia, które zagraża zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników:
a. agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt,
b. chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt,
c. w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia zwierzęcia,
d. bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom

W trosce o Państwa koty i o to, aby ich pobyt był spokojny , bezstresowy i udany prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem:
- Hotel zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
- Przed pozostawieniem zwierzęcia w hotelu właściciel udziela
prawdziwych informacji, dotyczących pozostawianego zwierzęcia. - Do hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie, odrobaczenie). Przyjmujemy tylko Kotki wysterylizowane i wykastrowane
- Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia, które zagraża zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników:
a. agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt,
b. chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt,
c. w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia zwierzęcia,
d. bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom


- Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.
- Właściciel podpisuje umowę, w której zapewnia, że zwierzę jest zdrowe, określa termin przebywania zwierzęcia w hotelu 0raz pozostawia kontakt telefoniczny do siebie.
- Płatność za pobyt w Hotelu przyjmuje się w dniu przybycia zwierzęcia do Hotelu.
- Właściciel pozostawia kontakt do siebie lub osoby upoważnionej do odbioru. Zalecane jest także pozostawienie namiaru do kliniki lub wybranego weterynarza, który prowadził dotąd zwierzę (szczególnie w przypadku kotów chorujących wcześniej).
- Koszty opieki medycznej niezbędnej, w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel. W razie nagłego zachorowania, jeśli jest to możliwe, hotel zawsze niezwłocznie kontaktuje się z właścicielem.
- Pobyt zwierzęcia w Hotelu może zostać przedłużony:
a. po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez właściciela
b. jedynie za zgodą Hotelu Willa Kotka - Za przedłużenie pobytu zwierzęcia w Hotelu pobierana jest standardowa opłata, określona w cenniku.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 i kończy się o godzinie 11:00. Zwierzęta przyjmujemy i wydajemy w godzinach 8:00-18:00 po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.
- Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.
- Właściciel podpisuje umowę, w której zapewnia, że zwierzę jest zdrowe, określa termin przebywania zwierzęcia w hotelu oraz pozostawia kontakt telefoniczny do siebie.
- Płatność za pobyt w Hotelu przyjmuje się w dniu przybycia zwierzęcia do Hotelu.
- Właściciel pozostawia kontakt do siebie lub osoby upoważnionej do odbioru. Zalecane jest także pozostawienie namiaru do kliniki lub wybranego weterynarza, który prowadził dotąd zwierzę (szczególnie w przypadku kotów chorujących wcześniej).
- Koszty opieki medycznej niezbędnej, w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel. W razie nagłego zachorowania, jeśli jest to możliwe, hotel zawsze niezwłocznie kontaktuje się z właścicielem.
- Pobyt zwierzęcia w Hotelu może zostać przedłużony:
a. po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez właściciela
b. jedynie za zgodą Hotelu Willa Kotka - Za przedłużenie pobytu zwierzęcia w Hotelu pobierana jest standardowa opłata, określona w cenniku.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 i kończy się o godzinie 11:00. Zwierzęta przyjmujemy i wydajemy w godzinach 8:00-18:00 po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

- Opłatę za przedłużenie pobytu po potwierdzeniu jej wysokości przez Hotel należy wnieść nie później niż w dniu opuszczenia przez zwierzę Hotelu .
- Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu Willa kotka
- W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
- Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Hotelu w bazie klientów Hotelu na jego stronie www oraz portalach społecznościowych.
- Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.

- Opłatę za przedłużenie pobytu po potwierdzeniu jej wysokości przez Hotel należy wnieść nie później niż w dniu opuszczenia przez zwierzę Hotelu .
- Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu Willa kotka
- W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
- Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania Hotelu w bazie klientów Hotelu na jego stronie www oraz portalach społecznościowych.
- Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
